Kuva: All Over PressHIFK joutui pettymään lauantain jääkiekon SM-liigassa, kun Kiekko-Espoo voitti joukkueen maalein 4–0.IFK:n päävalmentaja Olli Jokinen oli ottelun jälkeen pettynyt mies. Lehdistötilaisuudesta tuli melko ytimekäs ja jäätävä. – Onnittelut Espoolle. Tiukka peli, surkea pelin lähtö meiltä. Espoo oli tuon verran parempi, aloitti Jokinen.Tilaisuuden juontaja otti sitten esille Jokisen toiminnan 3–0-tilanteessa.– Tuossa Olli herätti hieman ihmetystä, ette ottanut maalivahtia pois siinä, kun lopussa oli noin 2,5 minuuttia jäljellä ja powerbreak siinä. Oliko siinä joku tarkoituksellisuus? kysyi mies.– No, emme saaneet mitään aikaiseksi missään vaiheessa. Ajattelin, että pelataan viidellä vastaan viisi, kuittasi Jokinen tuimana.Ajoittain paremmin esiintynyt IFK on nyt jälleen neljän ottelun tappiputkessa. Jaa Facebook Twitter Whatsapp HIFK Kiekko-Espoo Olli Jokinen Lue myös: Unelmasiirrosta täysi katastrofi – HIFK:n päävalmentaja syytti heti valehtelusta Jääkiekko 23.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen Timo Jutila pamahti pukukoppiin – Leijona-tähdet olivat haljeta nauruun näistä neljästä sanasta Jääkiekko 22.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-piireissä musertava arvio: Patrik Laineen palkka voi pienentyä yli 10-kertaisesti Jääkiekko 21.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen