Kuva: All Over PressSaiPa otti maanantaina komean ryöstön jääkiekon SM-liigan välierissä. Joukkue kukisti Lukon toisessa jatkoerässä maalein 3–2. Sarja on nyt 2–1 lappeenrantalaisille.Taistelu jatkuu keskiviikkona. SaiPa isännöi tuolloin vuorostaan raumalaisseuraa. SaiPan päävalmentaja Raimo Helminen oli jälleen totutun rauhallinen ja vähäsanainen ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Mies intoutui vetämään myös hieman huumorivaihteelle yhden kysymyksen jälkeen.– Tänään pelattiin melko pitkään. Onko jotain asioita, joita tämän suhteen pitää ottaa huomioon jatkossa? tiedusteli tilaisuuden vetäjä.Helminen hymähti kevyesti ja lausui sitten jäätävästi: ”Nukkuun pitäisi poikien varmaan päästä.”Tähän on hyvä päättää tämä ilta. 😴#Liiga pic.twitter.com/ScTGqjjAea— Liiga (@smliiga) April 14, 2025 Jaa Facebook Twitter Whatsapp Lukko Raimo Helminen SaiPa Lue myös: UC: Patrik Laineen NHL-kohtalo naulattu – Mikko Lehtonen löi numerot pöytään Jääkiekko 05.06.2026 - 19:53 Lasse Honkanen Ilkeät huhut Jesse Puljujärven käytöksestä lähtivät liikkeelle – nyt puhuu toinen osapuoli Jääkiekko 05.06.2026 - 11:55 Lasse Honkanen Matti Nykänen teki melkoisen tempun Liiga-seuran mestaruusjuhlissa – kiekkotähti ei voi vieläkään käsittää Jääkiekko 04.06.2026 - 18:05 Lasse Honkanen