Kuva: Inter Miami CFInter Miamia jenkkien MLS-liigassa edustava Huuhkajien Robert Taylor on viime päivinä ollut myrskynsilmässä kerrottuaan, että jättää tärkeät maaottelut väliin seurajoukkueen edustustehtävien takia.Taylor julkaisi jo anteeksipyynnönkin, mutta ainakin Huuhkajien kapteenin Lukas Hradeckyn mukaan kaikki on ok pelaajien välillä. – Ei se meissä pelaajissa herättänyt mitään vihan tai pettymyksen tunteita. Elämässä ja jalkapallossa pitää sopeutua tilanteisiin, ja torstaina menemme peliin tällä jengillä. Asia ei ehkä mennyt toivotulla lailla, mutta ei ole helppo miettiä tuollaista asiaa ja tulla sen kanssa esille, maalivahti kertoi Palloliiton järjestämässä lehdistötilaisuudessa.– Nämä ovat valintoja, eikä tässä ketään aleta ristiinnaulitsemaan suuntaan eikä toiseen, Hradecky jatkoi.Suomi kohtaa torstaina vieraskentällä Walesin EM-jatkokarsintojen välieräottelussa.LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Huuhkajat Lukas Hradecky Robert Taylor Lue myös: Real Madridilla hätäkokous – pöydällä on shokkiratkaisu Jalkapallo 03.12.2025 - 20:40 Lasse Honkanen Liverpool-legenda sai tarpeekseen – esitti rajuja väitteitä joukkueen tähtipelaajista Jalkapallo 27.11.2025 - 12:54 Lasse Honkanen Pukukopissa täysi kapina – tipahtaako Liverpoolin syliin todellinen kultakimpale? Jalkapallo 26.11.2025 - 20:51 Lasse Honkanen