Mestarien liigan puolivälierät jatkuivat keskiviikkona. Suurin huomio kiinnittyi Pariisiin, koska vanhat kilpakumppanit PSG ja Barcelona iskivät yhteen. Ottelusta odotettiin viihdyttävää ja ainakin maalirikas peli saatiin.Barcelona aloitti ottelun maalinteon, kun Raphinha vei joukkueensa 1-0 johtoon 37. minuutilla. Toisella jaksolla PSG oli kuin uusi joukkue: ensin Ousmane Dembele tasoitti 48. minuutilla ja kolme minuuttia myöhemmin Vitinha vei PSG:n johtoon. Barcelona tuli tasoihin Raphinhan illan toisella osumalla ja vierasvoiton tuonut 3-2 osuma tuli tanskalaisen Andreas Christensenin puskulla. Christensen oli tullut vaihdosta kentälle vain kaksi minuuttia ennen maalia.Keskiviikon toisessa puolivälierässä Atletico voitti kotonaan Dortmundin. Atletico iski jo neljännellä minuutilla johtomaalin Rodrigo de Paulin maalilla. Reilun puolen tunnin jälkeen Lino teki lukemiksi 2-0. Dortmund teki huipputärkeän kavennuksen yhdeksän minuuttia ennen ottelun loppua. Vaihdosta kentälle tullut Sebastian Haller teki loppulukemiksi 1-2 ja varmisti todella kiehtovan lähtökohdan ensi viikolla Dortmundissa pelattavaan toiseen otteluun.Ottelu oli todella kiihkeä, niin kentällä kuin kentän laidalla. On selvää, että toinen kohtaaminen tulee olemaan melkoista hermopeliä, sillä askelmerkit aseteltiin Madridissa, seuraava näytös käydään Dortmundin ”Keltaisen seinän” edessä.🔥🔥🔥 FULL TIME!!! 🔥🔥🔥#PSGBarça | #UCL pic.twitter.com/LiWomdQ3ab— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 10, 2024 Jaa Facebook Twitter Whatsapp Atletico Madrid Borussia Dortmund FC Barcelona Mestarien liiga PSG Lue myös: Real Madridilla hätäkokous – pöydällä on shokkiratkaisu Jalkapallo 03.12.2025 - 20:40 Lasse Honkanen Liverpool-legenda sai tarpeekseen – esitti rajuja väitteitä joukkueen tähtipelaajista Jalkapallo 27.11.2025 - 12:54 Lasse Honkanen Pukukopissa täysi kapina – tipahtaako Liverpoolin syliin todellinen kultakimpale? Jalkapallo 26.11.2025 - 20:51 Lasse Honkanen