Sportivo TV

Suomalainen urheiluvaikuttaja Aleksi Valavuori on tehnyt päivityksen tilanteestaan.

Valavuori hävisi reilu viikko sitten Kalle Palanderille nyrkkeilyottelussa. Palander vei voiton teknisellä tyrmäyksellä. Valavuori on nyt julkaissut kuvan sairaalapediltä.

– Kroppa ollu edelleen veks pelistä ja sillon kantsii mennä tohtorin pakeille. Sydänkäyrät kaikki ok, verenpaineet jne ok. Leposyke edelleen normia korkeampi, joku tulehdus ollu pidempään päällä ja jotain muuta pienempää, selvitti Valavuori.

Valavuori kertoi, että muutos tilassa tapahtui Palander-ottelun jälkeen. Hän on huomannut sen liikunnan yhteydessä.

– Pari kertaa oon nyt matsin jälkeen pelaillu jotain ja heti sykkeet ylhäällä. Kiitos loistavasta palvelusta Doctor Helenius ja Pihlajalinna! Droppia naamariin ja lepoa. Se oli varmaan se kahden käden kirvesisku, joka pisti kropan sekaisin, veisteli Valavuori.

Päivitys tästä.