Kuva: TGR WRT / McKleinKalle Rovanperä heitti Saudi-Arabian MM-rallissa hyvästit rallille. Hän on nyt avannut tuota kokemustaan My Last WRC Event -nimisellä videolla Youtubessa.Videoon mahtui paljon hauskoja hetkiä. Mukana oli kuitenkin myös haikeita tunnelmia. Tallikaverit Toyotalta heittivät hyvästejä suomalaiselle. Esimerkiksi Takamoto Katsuta, Sebastien Ogier ja Sami Pajari tarjosivat omat sanansa. – Hei Kalle ja Jonne. Kyllä, tulen varmasti kaipaamaan teitä jatkossa. Etenkin kun kumpikaan teistä ei enää ole rallissa mukana. Kiitos kaikista hyvistä hetkistä ja muistoista, joita olen saanut jakaa kanssanne. Aina jotain typerää säätöä ja hauskanpitoa.– Nämä ovat minulle unohtumattomia muistoja koko elämäksi. On ollut todella hienoa työskennellä teidän ja koko tiimin kanssa. Toivon teille kaikkea menestystä jatkossa, ja olen varma, että teistä syntyy vielä yksi legendaarinen tarina. Jatkakaa samaan malliin ja kaikkea hyvää, sanaili japanilainen.Kauden päätteeksi yhdeksännen MM-tittelinsä napannut Sebastien Ogier teki myös selväksi nauttineensa siitä, että sai kilpailla Rovanperää vastaan.– Suuri kiitos siitä, että olette olleet loistavia tiimikavereita näiden viime vuosien ajan. Meillä oli mielestäni hyvä meininki ja hyvä ilmapiiri. Oli hauskaa työskennellä yhdessä ja myös kilpailla teitä vastaan. Te olette olleet todella kilpailuhenkisiä ja haastavia. Juuri sellaista minä urheilussa arvostan, selvitti Ogier.– Kiitos Kalle ja Jonne (Halttunen, kartanlukija) kaikista yhteisistä ralleista. Kaikista muistoista ja kaikista vinkeistä, joita olette meille antaneet. Jatkakaa painamista ja täysillä menemistä, sanoi puolestaan Sami Pajari. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kalle Rovanperä Sebastien Ogier Toyota Lue myös: Esapekka Lappi tunaroi pahasti – näin kova hinta siitä maksettiin Ralli 10.06.2026 - 07:44 Lasse Honkanen Enni Mälkönen teki uuden aluevaltauksen – eihän se putkeen mennyt Ralli 08.06.2026 - 13:51 Lasse Honkanen Ystävä vahvisti: Kalle Rovanperä löi hanskat tiskiin Ralli 07.06.2026 - 19:51 Lasse Honkanen