Kuva: Jaanus Ree / Red Bull Content PoolKahdeksankertainen rallin maailmanmestari Sebastien Ogier antoi palaa heti voitettuaan MM-rallin Kroatiassa. Jälkimainingeissa Ogier painoi vielä enemmän kaasua ja uusi pistelaskujärjestelmä sai ansaitsemaansa huutia.– Mitä pisteiden kanssa tapahtuu? Kukaan ei ymmärrä. Tässä aliarvostetaan voittoa ja tuloksia. Meillä Ranskassa on sellainen lapsille tarkoitettu ohjelma, jossa pisteitä annetaan kaikille. Kaikki saavat kymmenen pistettä, koska heidät halutaan tehdä onnelliseksi. Tämä on nyt tapahtunut MM-sarjassa, Ogier kertoi DirtFish-sivustolle. Ogierin sanoilla luulisi olevan painoarvoa menestyksen kautta. Kannattaisi siis päättävien tahojen kuunnella. Myös sen neron, joka uuden systeemin on luonut. Sebastien Ogier kiteyttikin DirtFishin haastattelussa asian osuvasti.– Tämä on täysi vitsi, hän arvioi uutta, uljasta pistelaskusysteemiä.Seuraavan kerran pistelotto pyörii Portugalissa. Tällöin mukana on myös kaksinkertainen maailmanmestari Kalle Rovanperä.From #80 to #100, @SebOgier has now achieved more than 20% of his WRC podiums with us 🏆🤩#ToyotaGAZOORacing #WRC pic.twitter.com/hUVril92js— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) April 24, 2024 LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Sebastien Ogier Lue myös: Asiantuntija: Sebastien Ogier pihalle Toyotalta – tilalle kovan luokan tekijä Ralli 25.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen Toyotan rallitähti tapasi Kimi Räikkösen – ällistyi Jäämiehen käytöksestä Ralli 25.06.2026 - 14:01 Lasse Honkanen Jonne Halttunen ryöpytti rallin maailmanmestarin nykytilaa MTV:llä: ”Surullista katsottavaa” Ralli 24.06.2026 - 16:01 Lasse Honkanen