Kuva: All Over PressEntinen ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräinen on nykyään myös luottamustoimissa kansainvälisessä ampumahiihtoliitossa IBU:ssa.Nuo hommat veivät naisen tällä viikolla Sveitsiin. Kokousten lisäksi hän ehti myös kokemaan kaunista luontoa. Mäkäräinen julkaisi uskomattoman upeita kuvia alppimaasta.– Viisi kävelyä ja vaellusta antoi minulle: 104 kilometriä, 17,5 tuntia ja 6 500 metriä nousua. Kotona minua odottavat kipeät jalat. Kiitokset että emännöit minua, Selina Gasparin. Tulen takaisin helmikuussa, kun ampumahiihdon MM-kisat järjestetään tässä kauniissa laaksossa, kirjoitti Mäkäräinen Instagramissa.Monet naisen seuraajat ihastelivat kuvia.– Upeat näkymät, kirjoitti eräs seuraaja.– On mielenkiintoista, mitä touhuat urasi päätyttyä. Erittäin aktiivista ja rauhatonta elämää? Olet merkittävä nainen. Näytä tämä julkaisu InstagramissaHenkilön Kaisa Mäkäräinen (@kaisamakarainen) jakama julkaisu Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kaisa Mäkäräinen Lue myös: Suvi Minkkinen bongattiin yllättävässä seurassa – ”Ensimmäinen viikonloppu yhdessä” Talvilajit 14.06.2026 - 21:51 Lasse Honkanen Kaisa Mäkäräinen veti päänsä tyhjäksi – ”Nyt nautin elämästä” Talvilajit 13.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen IS: Perttu Hyvärinen katuu, mitä teki puolisolleen – ”Ei todellakaan ollut normaalia” Talvilajit 13.06.2026 - 15:54 Lasse Honkanen