Kuva: All Over PressKerttu Niskasen olympialaiset alkavat lauantaina naisten yhdistelmäkilpailulla. Naisella on takana raskas kuukausi, josta hän ei ole erityisen innokas puhumaan.Niskanen sairastui Tour de Skillä. Hän lähti lievien oireiden vuoksi kotiin kesken kiertueen. Suomessa tila heikkeni nopeasti. Naisella todettiin koronavirus että influenssa. Niskanen avautui kohtalostaan Gomsin maailmancupin perinteisen 20 kilometrin kilpailun jälkeen. Hän ei halunnut nyt puhua asiasta enempää Ilta-Sanomien toimittajalle.– En halua muistella sitä enää. Mutta kova tauti se oli.– Olen tehnyt kaikkeni olympialaisten eteen. Siinä hetkessä, kun muistelen niitä hetkiä, jolloin makasin kotona sängyn pohjalla… kyllä se turhauttavalta tuntui. Olin aika varma siitä, että en ole tulossa tänne, selvitti Niskanen IS:lle.Kerttu Niskanen, Krista Pärmäkoski, Vilma Nissinen ja Vilma Ryytty muodostavat Suomen joukkueen lauantain yhdistelmäkilpailussa. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kerttu Niskanen Olympialaiset Lue myös: Janne Ahonen ja uusi rakas lähtivät Suomesta – ”En keksi yhtään huonoa asiaa tästä” Talvilajit 22.06.2026 - 17:47 Lasse Honkanen Hiihtotähdet löysivät toisensa – nyt juhlittiin rakkautta Talvilajit 22.06.2026 - 16:04 Lasse Honkanen Yllätys: Hiihtotähti siirtyy ampumahiihtoon Talvilajit 22.06.2026 - 08:06 Lasse Honkanen