Kuva: All Over PressKerttu Niskasen olympialaiset alkavat lauantaina naisten yhdistelmäkilpailulla. Naisella on takana raskas kuukausi, josta hän ei ole erityisen innokas puhumaan.Niskanen sairastui Tour de Skillä. Hän lähti lievien oireiden vuoksi kotiin kesken kiertueen. Suomessa tila heikkeni nopeasti. Naisella todettiin koronavirus että influenssa. Niskanen avautui kohtalostaan Gomsin maailmancupin perinteisen 20 kilometrin kilpailun jälkeen. Hän ei halunnut nyt puhua asiasta enempää Ilta-Sanomien toimittajalle.– En halua muistella sitä enää. Mutta kova tauti se oli.– Olen tehnyt kaikkeni olympialaisten eteen. Siinä hetkessä, kun muistelen niitä hetkiä, jolloin makasin kotona sängyn pohjalla… kyllä se turhauttavalta tuntui. Olin aika varma siitä, että en ole tulossa tänne, selvitti Niskanen IS:lle.Kerttu Niskanen, Krista Pärmäkoski, Vilma Nissinen ja Vilma Ryytty muodostavat Suomen joukkueen lauantain yhdistelmäkilpailussa. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kerttu Niskanen Olympialaiset Lue myös: Sami Jauhojärven vaimo piti suuren salaisuuden mieheltä – totuus selvisi ystäväpariskunnan luona Talvilajit 06.06.2026 - 11:49 Lasse Honkanen Krista Pärmäkoski otti ja lähti – nyt selvisi koko ikävä totuus Talvilajit 03.06.2026 - 08:01 Lasse Honkanen Kaisa Mäkäräiseltä mystinen päivitys – mitä oikein on luvassa? Talvilajit 02.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen