Kuva: All Over PressAmpumahiihdon maailmancup on jatkunut Saksan Ruhpoldingissa. Keskiviikkona paineltiin naisten viesti, jossa Suomen joukkue Inka Hämäläinen, Sonja Leinamo, Venla Lehtonen ja Suvi Minkkinen taisteli kahdeksanneksi Norjan voittamassa kisassa.Odotukset olivat korkeammalla, sillä takana oli kaksi perättäistä nelossijaa. Keskiviikkona tuo jäi kuitenkin ajallisesti kauas. Joukkueen sisällä oli kuitenkin varsin armollinen tunnelma kisan jälkeen. Sonja Leinamo oli varsin tyytyväinen, ja niin oli myös ankkuri Suvi Minkkinen. – Se oli viime viikkoon verraten ehjempi veto koko joukkueelta. Se vaan ei näkynyt sijoituksessa, kun rata on täällä sen verran erilainen ja erot on tiukat. Tänään muutkin joukkueet onnistuivat. Kahdeksas sija ei ole huono, mutta on meillä nälkää enempäänkin.– Kisa tuli tosi nopeasti Oberhofin viikon jälkeen mutta oma vire tuntuu ihan hyvältä, viestitti Minkkinen tiedotteessa.Nelikon joukkuehengestä kertoo Instagramin tarinoissa Inka Hämäläisen julkaisema kuvassa, jossa kaikki naiset hymyilevät leveästi.Venla Lehtonen taas jakoi Instagramin puolella yhtä iloisia kuvia joukkueen tunnelmista. Näytä tämä julkaisu InstagramissaHenkilön Venla Lehtonen (@venppa) jakama julkaisuKuvat tästä. Painamalla oikealla olevaa nuolta näkee kaikki.LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Ampumahiihto Suvi Minkkinen Venla Lehtonen Lue myös: Iivo Niskanen esitteli uutta kotiaan – tämä näky hävetti olympiavoittajaa Talvilajit 27.06.2026 - 15:51 Lasse Honkanen Virpi Sarasvuo palaa Suomen hiihtoon kunnolla – tärkeä pesti Talvilajit 27.06.2026 - 13:51 Lasse Honkanen Kaisa Mäkäräinen teki paluun kisoihin – jälki oli melkoista Talvilajit 26.06.2026 - 21:47 Lasse Honkanen