Kuva: All Over PressSuomalainen hiihtotähti Kerttu Niskanen on antanut olympialaisten yhteydessä hiihtomaajoukkueelle kommentteja, joissa käsiteltiin esimerkiksi hänen idoleitaan.Niskaselta kysyttiin esimerkiksi, milloin hän on viimeksi pelännyt urheillessa. – Viimeistä maailmancupin kisaa Gomsissa jännitin pelonsekaisin tuntein. Olin ollut kipeä enkä tiennyt, miten kisa kovan taudin jälkeen sujuu, myönsi Niskanen.Niskaselta tiedusteltiin myös, ketä urheilijaa hän fanitti lapsena ja mitä hän haluaisi sanoa tuolle idolilleen nyt.– Mika Myllylän nimikirjoitusta (jonotin) Vieremän paikallisessa maatalouskaupassa Heiskasessa. Otin nimmarin lippikseen, hiihtoliiviin ja suksiin.– Nimmarikortti on edelleen kotona Vieremällä vaatekaapin ovessa. Myllylä oli meidän perheen idoli ja iso innostaja. Siitä kiittäisin jos voisin, sanoi Niskanen. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kerttu Niskanen Maastohiihto Lue myös: Janne Ahonen ja uusi rakas lähtivät Suomesta – ”En keksi yhtään huonoa asiaa tästä” Talvilajit 22.06.2026 - 17:47 Lasse Honkanen Hiihtotähdet löysivät toisensa – nyt juhlittiin rakkautta Talvilajit 22.06.2026 - 16:04 Lasse Honkanen Yllätys: Hiihtotähti siirtyy ampumahiihtoon Talvilajit 22.06.2026 - 08:06 Lasse Honkanen