Kuva: Red Bull Content PoolF1-tähti Max Verstappen jatkaa ensi kaudella Red Bullilla. Hollantilaisen pitkän aikavälin tulevaisuus F1:ssä on kuitenkin kysymysten kohteena.Verstappen on viihtynyt F1:n lisäksi myös GT3-autoilun puolella. Hän voitti yhdessä Chris Lulhamin kanssa Nürburgring Nordschleifen GT3-luokan NLS9-kilpailun syksyllä 2025. Alla oli Ferrari 296. Nyt on paljastunut, että kilpatalli Verstappen Racing on sopinut monivuotisesta yhteistyöstä Mercedes-AMG:n kanssa. Se tarkoittaa, että hollantilaisen talli kilpailee Mercedes-AMG GT3 -kalustolla GT World Challenge Europe -sarjassa.Siirtoa edelsi Verstappenin testi Mercedes-AMG GT3:lla Estorilissa.– Olemme iloisia siitä, että Verstappen Racing on valinnut Mercedes-AMG GT3:n käyttöönsä GT World Challenge Europessa, kommentoi Mercedes-AMG:n asiakaskilpailutoiminnan johtaja Stefan Wendl tiedotteessa.Chris Lulham, Daniel Juncadella ja Jules Gounon ajavat Verstappen Racingin riveissä tulevalla kaudella. Näytä tämä julkaisu Instagramissa Henkilön Max Verstappen (@maxverstappen1) jakama julkaisuPäivitys tästä. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Max Verstappen Mercedes Red Bull Lue myös: Lähde: Kimi Räikköseltä raju ukaasi – pöydällä vain kaksi vaihtoehtoa Formula 1 21.06.2026 - 19:49 Lasse Honkanen Keke vai Nico Rosberg? F1-asiantuntijoiden tuomio on nyt selvä Formula 1 20.06.2026 - 21:44 Lasse Honkanen Toisen lajin supertähti haastoi kylmiltään Valtteri Bottaksen – ällistyi miten lähelle pääsi Formula 1 19.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen