SHL:n Timrå IK tiedotti maanantaina, että urheilujohtaja Kimmo Kapanen lähtee seurasta. Hän käytti sopimuksessaan olleen option ja palaa Suomeen perhesyiden vuoksi.– Takana on kolme fantastista vuotta Timrå IK:ssa, ja olemme saavuttaneet paljon. Mutta aikani täällä päättyy. Pääsimme kolme kertaa peräkkäin SHL:n pudotuspeleihin. Kun tulin tänne, oli tavoitteena vakiinnuttaa asemamme SHL-seurana. – Olen erittäin ylpeä ajastani seurassa. Näen, että olemme luoneet perustan valoisalle tulevaisuudelle Timrå IK:lle, kommentoi Kapanen seuran tiedotteessa.Kimmo Kapanen nautti ilmeisen suurta suosiota fanien keskuudessa. Se selvisi sosiaalisen median reaktioista.– Ei, ei, ei. Niin musertava uutinen, päivitteli yksi.– Voi helvetti sentään, vuodatti eräs. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kimmo Kapanen Timrå IK Lue myös: NHL:sta sisäpiiripaljastus – Mikko Rantasen lähtö teki supertähden käytöksestä sietämätöntä Jääkiekko 14.06.2026 - 15:51 Lasse Honkanen Olli Jokinen radikaalin päätöksen äärellä HIFK:ssa – kaikki sontamyrskyn ainekset Jääkiekko 13.06.2026 - 17:51 Lasse Honkanen IL: SM-liigan tähtihankinnalle näin potkut – kaupungin ”naistarjonta” ja baarit kiinnostivat liikaa Jääkiekko 13.06.2026 - 14:03 Lasse Honkanen