Kuva: All Over PressRallin kaksinkertainen maailmanmestari Kalle Rovanperä ajoi vain puolikkaan kauden rallin MM-sarjassa.Rovanperä on jälleen ajamassa täyden sesongin vuonna 2025. Hän ei silti ole täysin tyytyväinen rallin MM-sarjaan. Toyota-kuski on kertonut jo aiemmin julkisuudessa, että rallin MM-sarjan rankkuus oli osaselitys hänen päätökselleen ajaa vain puolikas kausi.Nyt Rovanperä on avannut Dirtfish-sivustolle, minkälaisia muutoksia hän toivoisi jatkoa ajatellen.– Aikataulutuksesta pitäisi tehdä parempaa. En ole ikinä nähnyt rallia, jossa pitäisi oikeasti aloittaa aamuviideltä ja lopettaa illalla kymmeneltä.Tiukat aikataulut vaikuttavat Rovanperän mielestä negatiivisesti kuskeihin. Jatkuva kiire tekee kuskeista ”väsyneitä ja vihaisia”. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kalle Rovanperä Rally1 Lue myös: Tapaus Sami Pajari – suomalainen maailmanmestari ei halunnut valehdella: ”Rehellisesti” Ralli 05.06.2026 - 15:56 Lasse Honkanen Yllätyskäänne Hyundailla? Asiantuntija: Esapekka Lappi voidaan siirtää syrjään Ralli 04.06.2026 - 15:51 Lasse Honkanen MTV: Jonne Halttuselta lipsautti tiedon Ott Tänakin Toyota-tulevaisuudesta: ”Tiedän” Ralli 03.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen