Sportivo TV

Suomalainen pika-aituri Reetta Hurske ei ole kilpaillut vielä tällä kaudella. Hän on nyt julkaissut videon, jossa päivitellään myös kuulumisia.

Hurske on kärsinyt sitkeästä istuinkyhmyvaivasta. Sen suhteen on nyt saatu päivitystä naisen vlogissa.

– Treeni meni ihan hyvin, ei mitään ihmeellistä, mutta oli ihan kiva nähdä hallilla olevia ihmisiä ja niin edelleen. Kävin torstaina Helsingissä tapaamassa fysioterapeuttia sekä lääkäriä ja tilanne loukkaantumisen suhteen on menossa parempaan päin, eli toipumista on näköpiirissä. Toivotaan, että tämä hidas tahti veisi ainakin perille, koska haaveilen sellaisesta oireettomasta elämästä tällä hetkellä, niin jospa tämä kuntouttaminen riittäisi pian ja saataisiin vaivat kuntoon. 

Entinen SE-nainen suhtautui jopa hieman huumorilla tilanteeseensa. Hän tunsi myötätuntoa sitä kohtaan, joka joutuu käymään läpi isoa kasaa Hurskeen magneettikuvia.

– Kävin tosiaan torstaina Helsingissä ja katteltiin vähän niitä vanhoja kuvia ja vertailtiin ja mitä kaikkea. On se kyllä ihminen, kuka joutuu tutkiin niitä magneettikuvia, niin siinä on kyllä pläräämistä täytyy myöntää.

Hurske ei ole toki vain surrut tilannettaan. Hän kertoi hiljattain Instagramissa yhdestä harrastuksestaan.

– Ne ketkä tuntee mut paremmin tietää, että mulla on taipumusta innostua helposti kaikenlaisesta näpräämisestä. Oli kyse sitten korttien tekemisestä, virkkaamisesta, kutomisesta tai esim. kynsien tekemisestä. Nyt virkkasin itelleni kesätopin ja laitoin sen samantien päälle.

– Mulla oli ohje, mutta osasinko seurata sitä? No en täysin. Mun mielestä on vaan älyttömästi helpompi oppia videoiden kautta ja säätää sitten omalla tyylillä ohjeeseen sopivaks. Yritin siis kyllä seurata ohjetta, mutta en tiiä silmukoiden nimiä, saati niiden merkkejä. Seuraavaks ehkä alottelen neuletakkia tai sitten en, kirjoitti Hurske.

Video tästä.

LUE MYÖS: Nyt alkaa tapahtua – Saara Keskitalolle hurja EM-haastaja (UrheiluAreena.fi)