Kuva: Getty Images / Red Bull Content Pool.Red Bullin F1-kuski Max Verstappen kokeilee tänä vuonna ilmeisesti siipiään jälleen myös rata-autoilun puolella.Verstappen teki jo viime kaudella GT3-debyytin Nürburgringin Nordschleifella, kun hän ajoi Nürburgring Langstrecken-Seriesissä (NLS) yhdessä Chris Lulhamin kanssa. Tuolloin alla oli Ferrari 296 GT3. Nyt kaikki merkit viittaavat siihen, että Verstappen osallistuisi tänä vuonna Nürburgringin 24 tunnin ajoon (16.–17. toukokuuta).NLS eli Nürburgringin kestävyysajojen sarja on tehnyt kaikkensa, jotta Verstappenille saadaan raivattua tie sarjaan. Nyt näyttäisi siltä, että Verstappen pääsee ajamaan NLS2-kilpailussa 21. maaliskuuta, kertoo The Race -sivusto.Tuona viikonloppuna ei ole F1-kilpailua, joten Verstappen voisi osallistua kisaan. Se taas avaisi mahdollisuuden Nürburgringin 24 tunnin kilpailuun osallistumiseen.Iso muutos viime vuoteen on se, että Verstappen ajaa tänä vuonna rata-autoilun puolella Winward Racingin Mercedes-AMG -aitolla.LUE MYÖS: Suomalaishiihtäjä romahti totaalisesti – seuraukset olivat karut (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Max Verstappen NLS Lue myös: Toyotan rallitähti tapasi Kimi Räikkösen – ällistyi Jäämiehen käytöksestä Formula 1 25.06.2026 - 14:01 Lasse Honkanen Sergio Perez käänsi veistä Valtteri Bottaksen haavassa – meksikolaismediassa julki melkoiset sanat Formula 1 25.06.2026 - 09:51 Lasse Honkanen Flavio Briatorelta julma paljastus Heikki Kovalaisesta – näin McLaren-pomoa vedätettiin Formula 1 24.06.2026 - 09:59 Lasse Honkanen