Kuva: All Over PressKimi Räikkönen on pitänyt F1-uransa päättymisen jälkeen pitkälti hiljaiseloa. Ei hän kuitenkaan ole täysin urheilua jättänyt.Jäämiehellä oli sunnuntaina aihetta suureen juhlaan. Romain Febvre varmisti nimittäin motocrossin MM-sarjan MXGP:n voiton. Räikkönen riemuitsi tempusta sosiaalisessa mediassa. Ranskalainen juhli MM-titteliä Australian Darwinissa järjestyn MM-sarjan päätösviikonlopun päätteeksi.Febvre ajaa Kawasaki Racing Team MXGP -tallissa. Räikkönen on sen tallipäällikkö. Tiimin managerina taas työskentelee lajilegenda Antti Pyrhönen. MXGP:ssä ajettiin peräti 20 MM-sarjan viikonloppua. Heinäkuun puolivälissä kilpailtiin myös Kymi Ringillä. Näytä tämä julkaisu InstagramissaHenkilön KAWASAKI RACING MXGP (@kawasakimxgp) jakama julkaisuLUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Antti Pyrhönen Kimi Räikkönen motocross Romain Febvre Lue myös: Flavio Briatorelta julma paljastus Heikki Kovalaisesta – näin McLaren-pomoa vedätettiin Formula 1 24.06.2026 - 09:59 Lasse Honkanen Lähde: Kimi Räikköseltä raju ukaasi – pöydällä vain kaksi vaihtoehtoa Formula 1 21.06.2026 - 19:49 Lasse Honkanen Keke vai Nico Rosberg? F1-asiantuntijoiden tuomio on nyt selvä Formula 1 20.06.2026 - 21:44 Lasse Honkanen