NBA:n kaikki jatkopeleihin menneet joukkueet ovat nyt selvillä. Golden State kukisti Utahin ja varmisti paikkansa play-in -otteluissa. Samalla selvisi, että Houstonin kausi päättyy runkosarjaan. Ilman Lauri Markkasta Utah on vajonnut heittopussiksi, sillä joukkue on nyt hävinnyt 12 ottelua putkeen.NBA:n yön kierroksella huippuvireinen Dallas laittoi taas pisterallin päälle. Joukkue voitti Houstonin jatkoajan jälkeen 147-136. Pisteilottelussa kunnostautuivat tutut nimet: edellisen pelin huilannut supertähti Luka Doncic teki ottelussa lukemat 37-9-12, mutta saman joukkueen Kyrie Irving pani pisteissä paremmaksi: pojoja kertyi 48. Yön muita tilastohirmuja olivat LA Clippersin Paul George, joka teki 39 pistettä ja nappasi 11 levypalloa. NY Knicksin Jalen Brunson teki 43 pistettä ja Philadelphian Tyrene Maxey peräti 52 pistettä.Loistavaa kautta pelaava Sacramenton toisen polven huippusentteri Domentas Sabonis riehui korin alla ylivoimaisesti: käsiin tarttui 20 levypalloa, kauden tulevan levypallokuninkaan arvon mukaisesti.Dunks make us all very happy 🙌@MichelobULTRA || Joy Cam pic.twitter.com/5PaSJgenxb— Golden State Warriors (@warriors) April 8, 2024 LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Koripallo NBA Lue myös: UC: Susijengi vaikeni – totuus Miikka Muurisen poissaololle paljastui Muut lajit 24.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen Suomalaishiihtäjät vaihtoivat lajia – nyt he ovat maailman huipulla Muut lajit 31.05.2026 - 13:50 Lasse Honkanen Kalle Rovanperä astui esiin – painava viesti suomalaisille ihmisille Muut lajit 21.05.2026 - 09:54 Lasse Honkanen