Kuva: TGR WRT / McKlein Video: Sportivo TVKalle Rovanperä on ollut tänä viikonloppuna seuraamassa enduron MM-sarjan osakilpailua Vierumäellä. Rovanperä on KR69-endurotallin tiimipäällikkö.Rovanperä kommentoi kisojen yhteydessä myös tilannettaan. Hän paljasti Ilta-Sanomille, ettei terveystilan kehitys on hyvä. Rovanperä joutui jättämään Super Formula -kauden väliin terveystilanteensa vuoksi. Hän on ollut sairauslomalla eikä ole kilpaillut sen jälkeen.Rallin kaksinkertainen maailmanmestari kertoi myös iloisia uutisia. Hän arvioi IS:lle ajavansa vielä tänä vuonna kilpaa jossain muodossa ainakin harrastumielessä.– Uskoisin, että sellainen tulee vielä tänä vuonna jossain vaiheessa eteen. Näin pitkään en ole varmaankaan koskaan ollut ajamatta. Mutta se on tehnyt hyvää, ei ole ollut mikään älytön kaipuu rattiin.– Mutta kyllä se alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että kohta ”joutuu” jotain ajamaan. Mutta ei ole vielä mitään ”plääniä” (suunnitelmaa) siitä, selvitti Rovanperä IS:lle. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kalle Rovanperä Toyota Lue myös: Tyly tuomio Toyotan toiminnasta: Kalle Rovanperän kanssa tehtiin valtava virhe Ralli 13.06.2026 - 11:54 Lasse Honkanen Yllätysveto: Jari-Matti Latvala hyppää Toyotan rattiin MM-rallissa Ralli 12.06.2026 - 09:43 Lasse Honkanen Esapekka Lappi tunaroi pahasti – näin kova hinta siitä maksettiin Ralli 10.06.2026 - 07:44 Lasse Honkanen