Kuva: All Over Press Photo: Mika Kylmäniemi / AOPSeiväshyppääjä Wilma Murton on tervehtynyt akillesjännevaivastaan lähes täyteen kilpailukuntoon. Hän aloittaa kautensa 24. toukokuuta Lahden GP-kilpailussa.– Murto on kuntoutunut vammasta erittäin hyvin ja vähintäänkin odotettua vauhtia, kertoi Murron manageri Tero Heiska SUL:n tiedotteessa. Murto on yksi Suomen suurimmista mestariehdokkaista tulevissa EM-kisoissa sekä suurimpia mitalitoivoja kesän olympiakisoissa. Kesäkuussa Roomassa käydään EM-kilpailut, jonne Murto menee puolustamaan mestaruuttaan.– Nyt mietitään vielä, tarvitaanko Lahden jälkeen toinen kilpailu ennen EM-kisoja, Heiska sanoi tiedotteessa. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Seiväshyppy Wilma Murto Lue myös: Emma Tainio ei malttanut olla hiljaa – avautui väleistään suomalaisiin kilpasiskoihin Yleisurheilu 22.06.2026 - 19:56 Lasse Honkanen Oliver Helanderin entinen valmentaja antoi palaa – armotonta tekstiä Yleisurheilu 22.06.2026 - 13:55 Lasse Honkanen Krista Tervo reagoi rajuihin mediaväitteisiin – teki yhden asian selväksi Yleisurheilu 22.06.2026 - 11:54 Lasse Honkanen