Kuva: Karl Josef Hildenbrand / Red Bull Content PoolSeiväshyppääjä Wilma Murto jätti alkukuusta MM-hallikisoissa kilpailun kesken jalkavaivojen takia. Viikko sitten hän ilmoitti akillesjänteestä löytyneen repeämän.Tänään tiistaina Murto julkaisi Instragram-tilillään jälleen lisätietoa vammastaan. – Kintusta otettiin uudet magneettikuvat ja niistä saatiin hyviä uutisia. Vamman paraneminen etenee vähintään odotetussa tahdissa, suomalaistähti kirjoittaa.Kesän kilpailukauden avausta joudutaan kuitenkin siirtämään.– Kesän kisakauden aloitusta lykätään siitä huolimatta, koska olympialaisiin tähtäävä pohjaduuni on Timanttiliigaa ja EM-kisoihin valmistavia kilpailuita tärkeämpää, Murto tähdentää.Seuraavan kilpailun ajankohtaa ja paikkakuntaa seiväshyppääjä ei vielä tiedä.– Kerron sitten, kun tiedä, Murto lupaa. Yleisurheilun supervuoteen sisältyvät sekä kesäkuun EM-kisat Roomassa että elokuiset olympialaiset Pariisissa.Lue Wilma Murron koko päivitys alta. Näytä tämä julkaisu InstagramissaHenkilön Wilma Murto (@wilmamurto) jakama julkaisu Jaa Facebook Twitter Whatsapp Seiväshyppy Wilma Murto Lue myös: Emma Tainio ei malttanut olla hiljaa – avautui väleistään suomalaisiin kilpasiskoihin Yleisurheilu 22.06.2026 - 19:56 Lasse Honkanen Oliver Helanderin entinen valmentaja antoi palaa – armotonta tekstiä Yleisurheilu 22.06.2026 - 13:55 Lasse Honkanen Krista Tervo reagoi rajuihin mediaväitteisiin – teki yhden asian selväksi Yleisurheilu 22.06.2026 - 11:54 Lasse Honkanen