Kuva: All Over PressJääkiekon MM-kisat päättyivät Leijonien osalta suureen pettymykseen ja puolivälierätappioon.Urheilumies Esko Seppänen on nyt väittänyt Urheilucastissa, että ainakin jotkut Suomen MM-joukkueesta käsittelivät pettymystä myös alkoholin voimalla. – Leijonat is vastaan sanomattomasti back… Siellä nimittäin vihdoinkin muistettiin ryypätä. Tässä on ollut useita vuosia ja enemmän tai vähemmän sellainen unohtunut luonnonvara. Siis aito MM-kisojen jälkeen ryyppääminen. – Ja mulla nyt on ilo ja kunnia raportoida, että tämä on voimakkaasti back. Eräskin staffin jäsen lauloi vielä lentokentälläkin. Mi Amore, Mi Amore. Rööki suussa, tuhannen naamareissa, räkä poskella, leijonakassi pitkin penkkaa liiton työmatkalla ja se vetää Mi Amore.– Nää on niitä hetkiä, mitä me tarvitaan nimenomaan tähän jääkiekkoyhteiskuntaan, eikä sellaista kädenlämpöistä poseerausta tai koketeerausta. Nimenomaan just näin, valisti Seppänen. Jaa Facebook Twitter Whatsapp jääkiekon MM-kisat Leijonat Lue myös: Timo Jutila pamahti pukukoppiin – Leijona-tähdet olivat haljeta nauruun näistä neljästä sanasta Jääkiekko 22.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-piireissä musertava arvio: Patrik Laineen palkka voi pienentyä yli 10-kertaisesti Jääkiekko 21.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-asiantuntija: Jarmo Kekäläinen teki kaikessa hiljaisuudessa melkoisen peliliikkeen Konsta Heleniuksen suhteen Jääkiekko 21.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen