Kuva: All Over PressEntinen NHL-kiekkoilija Teemu Selänne on jäänyt upean kiekkouransa jälkeen asumaan Yhdysvaltoihin.Selänteiden asumisjärjestelyissä on tapahtunut muutoksia viime vuosina. Teemu ja Sirpa Selänne myivät vuonna 2020 Coto de Cazan kartanonsa noin seitsemällä miljoonalla eurolla. He ostivat sen jälkeen kahden miljoonan dollarin tontin lähialueelta. Siihen oli tarkoitus rakentaa uusi koti.Selänteet asuivat vuokralla, kun uusi projekti pääsi käyntiin. Seiska-lehti kertoo nyt, että projekti on tullut päätökseen Selänteiden osalta.Lähteen mukaan rakennuslupia koskevat hakemukset peruttiin reilu kuukausi sitten. Selänteet ovat myyneet tontin ja luopuneet ”unelmaprojektistaan”.Selänne on sosiaalisen median päivitysten perusteella seurannut innolla NHL:n pudotuspelejä. Mies on odotetusti Winnipeg Jetsin kannatusjoukoissa. Jaa Facebook Twitter Whatsapp NHL Sirpa Selänne Teemu Selänne Lue myös: NHL-piireissä musertava arvio: Patrik Laineen palkka voi pienentyä yli 10-kertaisesti Jääkiekko 21.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-asiantuntija: Jarmo Kekäläinen teki kaikessa hiljaisuudessa melkoisen peliliikkeen Konsta Heleniuksen suhteen Jääkiekko 21.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen NHL-sisäpiiriläinen: Sebastian Ahon löi nyrkin pöytään Carolinassa – seuraukset olivat melkoiset Jääkiekko 20.06.2026 - 19:58 Lasse Honkanen