Kuva: All Over PressNHL-legenda Teemu Selänne on ollut Spittin’ Chiclets -podcastin vieraana. Selänne puhui esimerkiksi huikeasta tulokaskaudestaan.Haastattelussa nousi esille Selänteen ”vaikeampi vaihe” ja Winnipeg Jetsin GM:n Mike Smithin reaktio siihen. – Olin tehnyt 47 maalia ja en osunut kahteen otteluun. Mike Smith pyysi minut toimistoonsa ja kysyi, mitä oikein touhuan. ”Et ole tehnyt maalia kahteen otteluun.” Sanoin, että onhan minulla ollut paikkoja… ”Sinun pitää tehdä taas maaleja. Muuten sinut pitää lähettää Monctoniin farmiin.” Hämmästelin, että minähän olen tehnyt jo 47 maalia.– Sitten menin kotiin ja silloinen tyttöystäväni, nykyinen vaimoni, tuli kotiin ja sanoi: ”Et arvaa mitä oikein tapahtui. Olin kauppakeskuksessa, kun sinun pomosi Mike tuli luokseni sanomatta sanaakaan. Hän kysyi sitten, tiedänkö missä Moncton sijaitsee.” Selänne jatkoi kertomalla, että hän teki tuon jälkeen kolme ja neljä maalia seuraavissa otteluissa. Suomalaislegenda arveli, että Smith otti omassa päässään kunnian noista maaleista itselleen. Jaa Facebook Twitter Whatsapp NHL Sirpa Selänne Teemu Selänne Winnipeg Jets Lue myös: NHL-piireissä musertava arvio: Patrik Laineen palkka voi pienentyä yli 10-kertaisesti Jääkiekko 21.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-asiantuntija: Jarmo Kekäläinen teki kaikessa hiljaisuudessa melkoisen peliliikkeen Konsta Heleniuksen suhteen Jääkiekko 21.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen NHL-sisäpiiriläinen: Sebastian Ahon löi nyrkin pöytään Carolinassa – seuraukset olivat melkoiset Jääkiekko 20.06.2026 - 19:58 Lasse Honkanen