Kuva: All Over PressSuomi voitti lauantaina Ruotsin jatkoajalla 4–3 jääkiekon 4 Nations Face-Off -turnauksessa.Leijonien leirissä oltiin luonnollisesti tyytyväisiä. Tähtipelaaja Mikko Rantanen nautti kamppailusta. – Tosi hieno peli oli. Ruotsia vastaan on aina hienoja pelejä. Joukkueessa oli hyvä fiilis. Pelin intensiteetti oli playoff-meininkiä. Siellä oli paljon taklauksia ja semmosta intensiteettiä, mitä playoffeissa yleensä on. Oli hauska pelata ja onneksi voitettiin. Se parantaa tietysti fiilistä, sanoi Rantanen NHL:n tiedotteessa.Ruotsin leirissä oli eri tunnelmat. Toronto Maple Leafsin William Nylander sanoi selvät sanat.– Te (media) sitä rivarlya (kilpailuasetelmaa) viljelette niin kuin se olisi jotain hullua. Me vain haluamme voittaa turnauksen, ja kaksi häviötä alla vaikeuttaa asiaa.– Pelaamme liikaa laidoilla ja ulkopuolella. Meidän pitäisi päästä sisään ja keskelle sekä hyökätä enemmän, arvioi Nylander.LUE MYÖS: Silja Kosonen voitti kaikki – ei voinut käsittää miten pitkälle heitti (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp 4 Nations Face-Off Leijonat Ruotsi William Nylander Lue myös: Kulissipaljastus: Leijonatähti katuu nyt siirtoaan Jokereihin Jääkiekko 26.06.2026 - 13:57 Lasse Honkanen Ex-pelaaja: Jarmo Kekäläisen Buffalo Sabresissa muhii täysi katastrofi Jääkiekko 26.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen Sebastian Aho soitti Carolina Hurricanesin omistajalle – esitti suoran vaatimuksen Jääkiekko 25.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen