Kuva: All Over PressJääkiekon SM-liigan Kärpät on vihdoin saanut kaupattua puolustaja Victor Berglundin muille maille.25-vuotias pakki tuli Ouluun kaudeksi 2023–2024 HIFK:sta. Hän pelasi 70 runkosarjaottelussa. Berglund lähti joulukuussa lainalle SHL:n MoDon paitaan. Hän on pelannut siellä viisi ottelua. Kärpät ja MoDo ovat nyt vahvistaneet, että Berglund siirtyy loppukaudeksi Ruotsiin.– Kärpät kiittää Victoria hänen ajastaan Oulussa ja toivottaa kovasti onnea tulevaan! kertoi Kärpät verkkosivuillaan.Berglund on MoDon kasvatti. Hän teki seuran tiedotteessa selväksi, että lähtö oli toivottu asia.– Nyt olen, missä haluan olla. Tuntuu hyvältä olla kotona. Nyt tehdään loppukaudesta parasta mahdollista.LUE MYÖS: Nyt alkaa tapahtua – Saara Keskitalolle hurja EM-haastaja (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kärpät Liiga MoDo SM-liiga Victor Berglund Lue myös: Unelmasiirrosta täysi katastrofi – HIFK:n päävalmentaja syytti heti valehtelusta Jääkiekko 23.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen Timo Jutila pamahti pukukoppiin – Leijona-tähdet olivat haljeta nauruun näistä neljästä sanasta Jääkiekko 22.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen NHL-piireissä musertava arvio: Patrik Laineen palkka voi pienentyä yli 10-kertaisesti Jääkiekko 21.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen