Wimbledonin tenniksen Grand Slam -turnauksen kaksinkertainen voittaja ja brittiläisen kotiyleisön monivuotinen suursuosikki Andy Murray jätti jäähyväiset Wimbledonin kentille – ja hiukan harmillisella tavalla.Selkäoperaatiosta toipunut Murray jättäytyi aivan Wimbledonin alla pois kaksinpelistä, mutta lähti mukaan nelinpeleihin. Miesten nelinpelistä Murray putosi veljensä Jamien kanssa torstaina ja edessä piti olla vielä ns. viimeinen taisto. Kohtalo puuttui kuitenkin peliin sekanelinpelissä. 37-vuotiaan Murrayn oli määrä pelata 21-vuotiaan parinsa Emma Raducanun kanssa lauantai-iltana, mutta Raducanu joutui vetäytymään ottelusta vedoten rannevaivoihin.Murraylle tämä merkitsi pistettä komealle uralle ainakin Wimbledonin osalta ja saattaa olla, että häntä ei kentillä enää muuallakaan tämän jälkeen nähdä. Murray on jo aiemmin ilmoittanut päättävänsä uransa tähän kauteen.You made us dream.You made us believe.You made us cry.And you made us proud. pic.twitter.com/yNsnkEsEhc— Wimbledon (@Wimbledon) July 4, 2024 LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Andy Murray Tennis Wimbledon Lue myös: UC: Susijengi vaikeni – totuus Miikka Muurisen poissaololle paljastui Muut lajit 24.06.2026 - 17:55 Lasse Honkanen Suomalaishiihtäjät vaihtoivat lajia – nyt he ovat maailman huipulla Muut lajit 31.05.2026 - 13:50 Lasse Honkanen Kalle Rovanperä astui esiin – painava viesti suomalaisille ihmisille Muut lajit 21.05.2026 - 09:54 Lasse Honkanen