Krista Pärmäkoski on voittanut naisten 20 kilometrin perinteisen hiihtotavan kilpailun Lahden Salpausselällä. Suomalaispäivän kruunasi Kerttu Niskanen kolmannella sijallaan.– Tiesin ennen kautta, että olen hyvässä kunnossa, mutta en saanut ulosmitattua sitä. Oli oikea ratkaisu, etten lähtenyt Pohjois-Amerikkaan, vaan rauhoitin tilanteen ja rakensin kuntoa uudelleen. Mutta en uskonut tällaiseen, Pärmäkoski kertoi Ylen haastattelussa. – Oli tärkeää onnistua vaikean kauden jälkeen, Pärmäkoski jatkoi.Suomalaishiihtäjistä palkintopallille yltäneen kaksikon lisäksi kymmenen parhaan joukkoon hiihti Johanna Matintalo, joka oli viides. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Hiihto Kerttu Niskanen Krista Pärmäkoski Lue myös: Janne Ahonen ja uusi rakas lähtivät Suomesta – ”En keksi yhtään huonoa asiaa tästä” Talvilajit 22.06.2026 - 17:47 Lasse Honkanen Hiihtotähdet löysivät toisensa – nyt juhlittiin rakkautta Talvilajit 22.06.2026 - 16:04 Lasse Honkanen Yllätys: Hiihtotähti siirtyy ampumahiihtoon Talvilajit 22.06.2026 - 08:06 Lasse Honkanen