Kuva: Scuderia FerrariF1-talli Ferrarin Lewis Hamiltonin kausi jatkui synkkänä myös Unkarin GP:ssä. Mieheltä on itseltään jo loppumassa usko. Samat tunnelmat alkavat olla myös Italiassa.Hamilton lyttäsi aika-ajon jälkeen itsensä ”hyödyttömäksi” ja pohti jo, kannattaako häntä pitämään Ferrarilla. Gazzetta dello Sport oli armoton kisan jälkeen. Se lätkäisi miehelle arvosanaksi vitosen.Corriere della Seran Giorgio Terruzzi ei myöskään säästellyt sanojaan, kun hän kirjoitti seitsenkertaisen maailmanmestarin tilanteesta.– Lewis ymmärtää, että koulu on ohi ja että nuoret kuten (Gabriel) Bortoleto, (Isack) Hadjar tai (Oliver) Bearman (Ferrarin juniori, joka siirrettiin Haasin riveihin tehdäkseen hänelle tilaa) tekevät debyyttinsä autoilla, jotka ovat kaikkea muuta kuin kilpailukykyisiä, ja silti he tekevät asioita, joihin hän ei enää yksinkertaisesti kykene.– Vain Lewis voi todella ymmärtää tämän – ja se sattuu. Se on tappio koko Formula 1:lle, mutta myös Ferrarille, että nyt joudutaan turvautumaan erilaisiin puheisiin pehmentääkseen hänen omia sanojaan. Puheisiin herrasmieheltä, joka on koko aikakauden ajan liikuttanut ja hämmästyttänyt meitä. Ja mukana liikkuu pelko, jonka Hamilton itse on kylvänyt, että tämä aikakausi on nyt ohi, sanaili Terruzzi.Hamilton oli Unkarin GP:n 12:s. Tallikaveri Charles Leclerc taisteli neljänneksi. Jaa Facebook Twitter Whatsapp Lewis Hamilton Unkarin GP Lue myös: Lähde: Kimi Räikköseltä raju ukaasi – pöydällä vain kaksi vaihtoehtoa Formula 1 21.06.2026 - 19:49 Lasse Honkanen Keke vai Nico Rosberg? F1-asiantuntijoiden tuomio on nyt selvä Formula 1 20.06.2026 - 21:44 Lasse Honkanen Toisen lajin supertähti haastoi kylmiltään Valtteri Bottaksen – ällistyi miten lähelle pääsi Formula 1 19.06.2026 - 21:45 Lasse Honkanen