NHL:n itälohkon viimeisenä majaileva Columbus Blue Jackets on erottanut suomalaisen GM:n Jarmo Kekäläisen.Kekäläinen aloitti pestinsä helmikuussa 2013 eli hän ehti työskennellä tehtävässään 11 vuoden ajan. Nykyään 57-vuotias suomalainen siirtyi Columbukseen SM-liigaseura Jokereista, jossa hän oli toimitusjohtajana. Kekäläisen aikana Columbus selviytyi NHL:n pudotuspeleihin ainoastaan viisi kertaa. Edellinen kerta oli vuonna 2020. Suomalaisen asema Columbuksessa oli pitkin kautta erittäin epävakaa, joten potkut eivät lopulta tulleet juuri kenellekään yllätyksenä.LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Columbus Jarmo Kekäläinen NHL Lue myös: Carolinan omistaja avautui Mikko Rantasen käytöksestä – ei ole koskaan kohdannut vastaavaa Jääkiekko 24.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen Yllätys: Konsta Helenius kohtasi suomalaisnaisen – kaksikko kuvattiin yhdessä Jääkiekko 23.06.2026 - 21:51 Lasse Honkanen Unelmasiirrosta täysi katastrofi – HIFK:n päävalmentaja syytti heti valehtelusta Jääkiekko 23.06.2026 - 11:51 Lasse Honkanen