Kuva: Jaanus Ree / Red Bull Content PoolToyotan rallitähti Sebastien Ogier on julkaissut tilannepäivityksen Puolan rallin kolarinsa jäljiltä. Uutiset ovat positiivisia.Ogier kertoo toipumisensa olevan hyvällä mallilla. – Kuten ehkä tiedät, Vincent Landais ja minä ajoimme kolarin tieliikenteessä eilen Puolan rallin aikana. Jouduin viettämään yön sairaalassa, mutta voin jo paljon paremmin.Ranskalaisen mukaan kaikkien osapuolien vammat jäivät odotetun lieviksi.– Olen iloinen, että lääkärintarkastukset eivät osoittaneet vakavia vammoja Vincentin ja toisen auton matkustajien osalta. Emme voi osallistua tähän ralliin, mikä on sääli, mutta tärkeintä on, että kaikki mukana olleet ovat turvassa.Mies myös kiittää saamaansa tukea.– Kiitos kaikille viesteistä, joita olen saanut. Olen nyt matkalla kotiin lepäämään ja varmistamaan, että olen pian taas täydessä voimissani. Onnea Kalle Rovanperä, Jonne Halttunen ja koko Toyotan tiimi, minä kannustan teitä!As you may know, Vincent and I had a road traffic collision yesterday during recce at Rally Poland. I had to spend the night in hospital, but I'm already feeling much better 👍I'm glad that medical checks showed no serious injuries as well for Vincent and the occupants of the… pic.twitter.com/CuzrI9A0EQ— Sébastien Ogier (@SebOgier) June 26, 2024 Jaa Facebook Twitter Whatsapp Sebastien Ogier Toyota Lue myös: Juha Kankkunen järjesti uskomattoman show’n ralliauton ratissa – ”Niin paljon luontaista kykyä” Ralli 06.06.2026 - 15:54 Lasse Honkanen Tapaus Sami Pajari – suomalainen maailmanmestari ei halunnut valehdella: ”Rehellisesti” Ralli 05.06.2026 - 15:56 Lasse Honkanen Yllätyskäänne Hyundailla? Asiantuntija: Esapekka Lappi voidaan siirtää syrjään Ralli 04.06.2026 - 15:51 Lasse Honkanen