Kuva: All Over PressToyotan Kalle Rovanperä oli täysin ylivoimainen Kanariansaarten MM-rallissa. Kakkoseksi taisteli Sebastien Ogier.Ranskalaislegenda ällisteli suomalaisen menoa rallin aikana ja sen jälkeen. – Ilman häntä olisin voittanut monta pätkää, voittanut rallin! naureskeli Ogier Dirtfish-sivusto.– Tietysti pidän enemmän ralleista, joissa voin taistella rallin voitosta, mutta joskus se ei ole mahdollista.Rovanperän ongelmana on pidetty Hankookin uusia renkaita. Ogier huomautti, että kova rengas vaikutti kuitenkin sopivan mainiosti suomalaiselle.– Olen kuullut kauden alussa paljon, että hänellä on ollut vaikeuksia uuden renkaan kanssa, mutta näyttää siltä, että kovat renkaat sopivat hänelle melko hyvin.LUE MYÖS: Jasmi Joensuu sanoi sen ääneen – suusta hurjaa tekstiä (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kalle Rovanperä Sebastien Ogier Toyota Lue myös: Toyotan rallitähti tapasi Kimi Räikkösen – ällistyi Jäämiehen käytöksestä Ralli 25.06.2026 - 14:01 Lasse Honkanen Jonne Halttunen ryöpytti rallin maailmanmestarin nykytilaa MTV:llä: ”Surullista katsottavaa” Ralli 24.06.2026 - 16:01 Lasse Honkanen VM: Jari-Matti Latvala ällistyi kartanlukijansa käytöksestä – ”En ole pitkään aikaan todistanut” Ralli 23.06.2026 - 16:03 Lasse Honkanen